07.06.2019
Шановні роботодавці!
Запрошуємо вас скористатися сервісом служби зайнятості „Електронний кабінет роботодавця”!
Електронний кабінет – це персональне автоматизоване робоче місце роботодавця, працювати в якому Ви можете з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
Щоб отримати доступ до власного електронного кабінету, зверніться до свого особистого консультанта в службі зайнятості для отримання логіну і паролю.
Після реєстрації Ви з легкістю зможете переглядати:
• актуальність реквізитів свого підприємства, що зареєстровані в службі зайнятості;
• історію направлень службою зайнятості працівників, в тому числі на тимчасові роботи;
• виконання договорів на громадські роботи, договорів на працевлаштування після навчання;
• тематику семінарів для роботодавців.
Також передбачена можливість переглядати подані звіти, перелік послуг служби зайнятості, в тому числі і компенсація єдиного внеску.
Одночасно повідомляємо, що з 03 червня 2019 року на веб-сайті Державної служби зайнятості розпочинається анкетування роботодавців щодо потреби у працівниках на 2020 рік у професійному розрізі.
Роботодавці мають змогу заповнити анкети у «персональних кабінетах» у розділі «Опитування».
Сподіваємось, що ця послуга сприятиме нашій подальшій плідній співпраці!
Більш детальну інформацію ви можете отримати за посиланням: http://www.dcz.gov.ua