26.11.2019
Шановні роботодавці! Запрошуємо вас скористатися сервісом служби зайнятості „Електронний кабінет роботодавця”!
Електронний кабінет – це персональне автоматизоване робоче місце роботодавця, працювати в якому Ви можете з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
Щоб отримати доступ до власного електронного кабінету, зверніться до свого особистого консультанта в службі зайнятості для отримання логіну і паролю.
Після реєстрації Ви з легкістю зможете переглядати:
• стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень центром зайнятості шукачів роботи;
• виконання договорів на громадські роботи, договорів на працевлаштування після навчання;
• тематику семінарів для роботодавців.
Також передбачена можливість переглядати подані звіти, перелік послуг служби зайнятості, в тому числі і компенсація єдиного внеску.
Електронний кабінет зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня комфорту під час взаємодії роботодавців зі службою зайнятості.