Зміївська районна рада

19.09.2019

Переглядів: 371

Проводиться конкурс з формування Єдиного реєстру торгівельних організацій на 2020 рік

Головне управління ДПС у Харківській області проводить конкурс з формування Єдиного реєстру торгівельних організацій  на 2020 рік, яким надається право реалізації та зберігання  безхазяйного та іншого майна, що перейшло у власність держави.

Для участі в конкурсі суб’єкти господарювання (юридичні особи платники податку на додану вартість ) подають такі документи:

  • заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількості працівників, наявності офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет;
  • копію установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання;
  • копії ліцензій на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявності)
  • довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява;
  • копії документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію)члена біржі, власника біржового місця, брокерської контори);
  • баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємства та звіт про фінансові результати за останній період, що передує даті подачі документів.

Засідання комісії відбудеться 12 грудня 2019 року, о 15.00годині, за адресою: 61166, м. Харків вул. Пушкінська 46.

Довідки за телефоном: 702-16-33

 

Втратили книгу обліку: яка передбачена відповідальність

Головне управління ДПС у Харківській області  нагадує, що фізична особа-підприємець, як і будь-який інший платник податків, зобов’язаний вести облік своїх доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єкта оподаткування. Така вимога передбачена п. 44.1 ПКУ  

Підприємці, які знаходяться:

  • на загальній системі оподаткування – ведуть книгу обліку доходів і витрат, її форма затверджена наказом Міндоходів від 16.09.13 р. № 481 (п. 177.10 ПК);
  • на єдиному податку – ведуть облік у відповідних книгах обліку, їх форми затверджені наказом Мінфіну від 19.06.15 р. № 579 (пп. 296.1.1, 296.1.2 ПК).

Підприємець повинен зберігати облікові документи протягом 1 095 днів, У разі втрати документів, він зо­бов’язаний їх відновити (пп. 44.3 та 44.5)

У разі втрати книги до підприємця можуть застосувати:

  • фінансову відповідальність – штраф на підставі ст. 121 ПК у розмірі 510 грн, а в разі повторного порушення, допущеного протягом року, штраф становитиме 1 020 грн;
  • адміністративну відповідальність на підставі ст. 1641 КУпАП –  штраф становитиме від 3 до 8 НМДГ (від 51 до 136 грн), а при повторному правопорушенні, допущеному протягом року, – від 5 до 8 НМДГ (від 85 до 136 грн).

 

До уваги платників! Вступив в дію новий договір про визнання електронних документів

Шановні платники податків, звертаємо вашу увагу,  що з 12.09.2019 набирає чинності новий Договір про визнання електронних документів від 09.09.2019 року №2040001, до якого платники податків Харківської області приєднуються шляхом підписання Заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів.

Даний договір опубліковано на сайті Державної податкової служби України в електронному кабінеті платника податків за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/contract

 

Відкрито офіційну сторінку Державної податкової служби України у мережі Facebook

Державна податкова служба України офіційно розпочала свою роботу. У зв’язку з цим у мережі Facebook створено сторінку ДПС. 

Відтепер усі податкові новини, корисну інформацію та анонси подій читайте на нашій новій сторінці. 

Запрошуємо вас приєднатися: https://www.facebook.com/TaxUkraine

 

Отримати податкову знижку можна лише працюючи офіційно!

Головне управління ДПС у Харківській області нагадує харків’янам про можливість отримання податкової знижки  у вигляді повернення з бюджету сплаченого податку на доходи фізичних осіб.

Громадяни, які офіційно працюють та отримують легальну заробітну плату, можуть скористатися правом на отримання податкової знижки. 

Відповідно до Податкового кодексу України (далі ПКУ) податкова знижка – це  документально підтверджена сума  витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (послуг, робіт) протягом звітного року, на яку  дозволяється  зменшення  його загального річного оподатковуваного доходу у вигляді заробітної плати.

До таких витрат, зокрема відносяться кошти, сплачені за навчання  дитини в приватних закладах дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти. Це стосується і оплати за навчання по контракту у вітчизняних професійно – технічних та вищих учбових закладах як самого платника податку, так  і членів його сім’ї першого ступеня  споріднення.

Витрати на страхові платежі та пенсійні внески, сплачені страховику та недержавному  пенсійному фонду,  пожертвування або благодійні внески  неприбутковим організаціям, частина сплачених процентів за іпотечним житловим кредитом також включаються до податкової знижки. 

Повний перелік  таких витрат  наведено у ст.166 ПКУ.

Звертаємо увагу, що податкова знижка  нараховується на доходи, отримані у вигляді заробітної плати і, при цьому, сума знижки не повинна перевищувати  розмір заробітної плати, яка отримана впродовж звітного року.

Якщо фізична особа не працює, не отримує заробітну плату або  отримує її неофіційно,  не сплачує податок на доходи фізичних осіб, вона не має права на податкову знижку.

Для отримання податкової знижки та повернення з бюджету сплачених коштів у вигляді податку  на доходи фізичних осіб, слід надати до органу податкової служби за місцем реєстрації  Декларацію про майновий стан і доходи та копії документів, які підтверджують понесені витрати у звітному році.

Скористатися податковою знижкою  за звітний рік можна до кінця поточного року. На наступні податкові роки таке право не переноситься.

Отже, для отримання податкової знижки за 2018 рік Декларацію про майновий стан та доходи слід подати до 31 грудня 2019 року.

Міністерством фінансів України надано роз’яснення щодо обслуговуючих кооперативів

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що ДПС України листом від 10.09.2019 № 990/7/99-00-07-02-02-17 надала для використання у роботі роз’яснення з питання щодо правомірності перебування у Реєстрі неприбуткових установ і організацій обслуговуючих кооперативів, у тому числі сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, надіслане Міністерством фінансів України листом від 02.09.2019 № 11210-09-63/21886.

Більш детальніше з листом Мінфіну України від 02.09.2019 № 11210-09-63/21886 можна ознайомитися за посиланням: https://kh.tax.gov.ua/data/files/247631.PDF

         

 



« повернутися до списку новин