Зміївська районна рада

12.09.2019

Переглядів: 418

Розпочато діяльність Головного управління ДПС у Харківській області

Згідно з наказом Головного управління ДПС у Харківській області від 29.08.2019 № 18, розпочато роботу з виконання функцій з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ГУ ДПС.

Головне управління ДПС у Харківській області є правонаступником усіх прав та обов’язків Головного управління ДФС у Харківській області.

Увага! З 01.10.2019 змінюються реквізити бюджетних рахунків для сплати податків і зборів, відкритих відповідно до вимог стандарту IBAN

На виконання п. 3 постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунка (IBAN) в Україні» Державною казначейською службою України (далі – Казначейство) здійснено заміну діючих рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN (29 літерно-цифрових символів) із збереженням довжини номера рахунку аналітичного обліку – не більше 15 цифрових символів.

Перехід на міжнародні номери рахунків при обслуговуванні бюджетів за доходами буде здійснюватись Казначейством з 01 жовтня 2019 року.

Таким чином, починаючи з 01 жовтня 2019 року змінюються реквізити бюджетних рахунків для сплати податків і зборів, відкритих відповідно до вимог стандарту IBAN.

 

Підстави для анулювання ліцензії

Головне управління  ДПС у Харківській області повідомляє, що порядок видачі та анулювання ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями тютюновими виробами та  пальним врегульовано нормами                Закону №481/95-BP.

Нагадаємо, що анулювання ліцензії – це позбавлення суб'єкта господарювання права на провадження діяльності, зазначеної в ліцензії.

Ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі:

- заяви суб'єкта господарювання; 

- рішення про скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання; 

- несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії; 

- рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб'єктом господарювання марок акцизного податку (стосовно імпортерів); 

- рішення суду про встановлення факту торгівлі суб'єктом господарювання алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного податку; 

- рішення суду про встановлення факту переміщення суб'єктом господарювання алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем; 

- порушення вимог статті 15 3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях; 

- отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися / не погоджувалися такими органами;

- встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.

Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб'єктом господарювання письмового розпорядження про її анулювання.

 

Понад 56 тисяч платників податків Харківщини скористалися послугами електронного кабінету платника

Електронні послуги та сервіси від податкової служби стають все більш популярними. Це зручно та швидко. В Головному управлінні податкової служби Харківської області підтверджують цей факт статистикою. З початку поточного року послугами безкоштовного сервісу «Електронний кабінет» скористались 56,1 тис.платників податків, які подали за допомогою сервісу понад 293,5 тис. документів податкової звітності до територіальних органів ДПС у Харківській області.

«Електронний кабінет» – дуже зручний сервіс. Взаємодія між ДПС та платниками податків здійснюється у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів і смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Знайти «Електронний кабінет» можна за адресоюhttps://cabinet.tax.gov.ua/  а також на офіційному веб-порталі ДПС України.

Вхід до особистого кабінету здійснюється платником при наявності електронного цифрового підпису (ЕЦП), який можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, а також безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДПС України http://acskidd.gov.ua/.

 Користуючись сервісами «Електронного кабінету», платники мають можливість дистанційного надання податкових декларацій до територіальних органів ДПС, реєстрації податкових накладних в ЄРПН, перевірки стану розрахунків з бюджетом, здійснення сплати податків та зборів тощо.

На сьогодні для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, що надає такі можливості:

- он-лайн доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи, скориставшись сервісом «Автозаповнення Декларації на основі даних ДПС»;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

В податковому відомстві відзначають, що розвиток електронних сервісів в пріоритеті. Сервісні послуги постійно оновлюються та вдосконалюються.

     



« повернутися до списку новин